På dette kursus lærer du at opstille faglige og personlige mål for at kvalificering og uddannelse inden for dit fagområde.
Har du spørgsmål
Ring til Isabella på 9698 1003
- eller udfyld formularen
Relaterede kurser
Montørens møde med kunden
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig som montør, der ønsker at forbedre dine kompetencer indenfor kundekontakt. Kunden oplever oftest montøren som den, der løser problemer i tilspidsede situationer. Den oplevelse gør, at relationen mellem montør og kunde er meget tillidsbaseret. Den tillid kan bruges til mersalg og til at udbygge den gode relation, således at kunden bliver knyttet endnu tættere til virksomheden. Tanken er ikke at montøren skal til at være sælger! Tanken er, at montøren skal anvende sin relation med kunden til at åbne døren for mersalg. Det kan være gennem oplysninger om den eksisterende maskinpark, salg af ekstra serviceydelser i forbindelse med reparation af kundens maskiner o.l. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, og lytte til kundens behov og forventninger. Du lærer at gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg og til at afslutte kontakten på en positiv måde. Du lærer at arbejde med grundlæggende salgsteknikker, løse konflikter og behandle reklamationer.
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Formålet med kurset er at være bedre klædt på til at forstå, håndtere og udnytte situationer, hvor mennesker er uenige. Vi ser på hvad der sker, når mennesker bliver pressede og - måske uden at ville det - optrapper konflikter. Fokus er på, hvad vi kan gøre for mest hensigtsmæssigt at bidrage til at nedtrappe konflikter. Vi vil tale om eksempler fra dagligdagen i virksomheden, og om hvordan begge parter har mulighed (og ansvar) for at samarbejde konstruktivt.
Selvevaluering i praksis
Lær at bruge sociale medier til at markedsføre og brande virksomheden. På kurset lærer du om sælgende tekster, gode billeder, brug af konkurrencer, kundeservice etc.
Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? På kurset arbejdes der med de grundlæggende teknikker indenfor salg og kundeservice, således at deltageren vil have en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker benyttes i forhold til kunden i det direkte salg og service.
Jobrelateret fremmedsprog med basalt ordforråd
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, som ønsker at blive bedre til teknisk engelsk inden for entreprenør– eller landbrugsmaskiner. Efter uddannelsen kan deltageren anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. TYSK - Bliv klar til at tale med sommerens mange tyske turister. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie. ENGELSK - Få løftet dine engelsk kompetencer. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie.