Relaterede kurser
Faglig skrivning (RKV GLU realkompetencevurdering)
På dette kursus arbejder du med at få din viden fra den Grundlæggende Lederuddannelse omsat til en skriftlig opgave, som kan føre til dit første fag på lederakademi. "Ledelse i praksis".
Brug af Lean i teams
På dette kursus introduceres du til teamets rolle i lean, og lærer at skabe sammenhæng mellem teamets arbejde og lean, og derigennem få eget team til at understøtte virksomhedens brug af lean. Du får viden om, hvor teams og samarbejde i teams kan understøtte virksomhedens anvendelse af lean. Lånt godkendelse fra EUC-Nordvest.
Jobrelateret fremmedsprog med basalt ordforråd
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, som ønsker at blive bedre til teknisk engelsk inden for entreprenør– eller landbrugsmaskiner. Efter uddannelsen kan deltageren anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. TYSK - Bliv klar til at tale med sommerens mange tyske turister. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie. ENGELSK - Få løftet dine engelsk kompetencer. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie.
Selvevaluering i praksis
Lær at bruge sociale medier til at markedsføre og brande virksomheden. På kurset lærer du om sælgende tekster, gode billeder, brug af konkurrencer, kundeservice etc.
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Formålet med kurset er at være bedre klædt på til at forstå, håndtere og udnytte situationer, hvor mennesker er uenige. Vi ser på hvad der sker, når mennesker bliver pressede og - måske uden at ville det - optrapper konflikter. Fokus er på, hvad vi kan gøre for mest hensigtsmæssigt at bidrage til at nedtrappe konflikter. Vi vil tale om eksempler fra dagligdagen i virksomheden, og om hvordan begge parter har mulighed (og ansvar) for at samarbejde konstruktivt.